دکتر محمدابراهیم ضرابیها

تفسیر زیارت عاشورا در بستر تاریخ | خودکاوی و خودشناسی | معادشناسی | مولانا | اسماء و صفات الهی

تفسیر زیارت عاشورا در بستر تاریخ | خودکاوی و خودشناسی | معادشناسی | مولانا | اسماء و صفات الهی

دکتر محمدابراهیم ضرابیها

دکتر محمدابراهیم ضرابیها محقق اسلامی و نویسنده ایرانی در زمینه ادبیات و عرفان اسلامی است.

مناجات شبانه

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

الهى یادم بده آنقدر مشغول عیب‌های خودم باشم که عیب های دیگران را نبینم.

یادم بده اگر کسی را بد دیدم قضاوتش نکنم، دعایش کنم

یادم بده ،بدی دیدم "ببخشم" ولی بدی نکنم

چرا که نمیدانم بخشیده میشوم یا نه

یادم بده اگر دلم شکست نفرین نکنم

دعا کنم، اگر نتوانستم سکوت کنم

یادم بده اگر سخت بگیرم "سخت میبینم"

یادم بده به قضاوت کسی ننشینم چرا که در تاریکی همه شبیه هم هستیم.

یادم بده از آدمها خرده نگیرم

 اگر بد شدند حتما جایی بدی دیدند

خدایا آدمهای بد را از سر راهمان در حال و آینده بردار

توفیق بده خوب باشیم و خوب بمانیم.

 

الهی آمین...

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی